Senaoz21 Bıktım artık pişik olmaktan kilolu olduğum sürtünme ile pişik oluyorum sürekli yaz geldi geleli bu ikinci sefer oldum yazın sürekli oluyorum bayram bitince zayıflamaya karar verdim ne geçirir pişigi yada nasıl önlem alinir
Aysee_38 Senaoz21 ben kilolu oldugum zaman daha doğrusu yazın etek filan giyeceksem araya hep nemlendirici krem sürerdim bolca 😅 kiloluların sorunu bu malesef. Birde hametan sür bacım. Yıka orayı ve peçete filan koy degmesin tenin tenine
koalamiyim Dizüstüne kadar gelen korse ya da taytlar sürtünmeyi engelliyor. Krem falan sürünce sürekli yenilemek gerekiyor en kesin çözüm bu 🙈
Kizimkizimm Elbise falan giyince pamuklu tayt gibi olan şortlardsn giyebilirsiniz.Pantolonlari da yine pamuklu kumaşlardan secerseniz olacaginizi sanmiyorum