1ben- Kızlaaar yaz geldi geliyor bebişlere önereceğiniz temiz içerikli beğendiğiniz güneş kremleri nelerdir tavsiyelerinizi bekliyorum .Hepinize iyi bayramlar
Papatyamkuzum 1ben- çocuk doktorumuz mustela trukid bide bi marka daha önermişti. Temiz içerikli diye. Bende mustela almıştım. Çocuklar için üç markadan başka yazmadı doktorumuz. Hatta bunları yanlışlıkla yese ağzına değdi yada elini yüzüne sürüp emse de bişey olmaz dedi. Ama maalesef ki hepsinin fiyatları çok yüksek
YaseminAren 1ben- sıveno aldım 1 kete denedım guzel daha duzenlı kullanmadık ama arkadaşlarım kullanıyor önerılerıyle aldım
Aysee_38 1ben- mustela alıcam yenidoğandan itibaren olanı. Hem kendimiz kullanırız hem çocuga kullanırım diye
Bego Gecen yaz mustela kullanmistim, memnundum ama 2 yas uzeri oneriliyormus. Bu sene bee’o aldim. Yogun biraz, yapisiyor gibi bir kivami var ama cok arastirdim, icerigi gayet temizmis.
Bego EcehaN12 bilmiyorum ki unuttum, instagramda bir cildiye doktoru yazmis, icerigindeki bir maddeden dolayi sanirim 2 yas ve uzeri icin uygun demis. Ama ben oglum 1 yasindayken kullanmistim, memnun da kaldim. Sadece bu sefer baska bir markaya sans vermek istedim merak edip.
Mrskoc Benim oğlumda doğdugundan beri vitiligo var baya araştırdım en son mustelada karar kıldım gecen yaz da bu yaz da mustela aldım cok memnunum hem cok da bereketli kullan kullan bitmiyor
Bugleminannesi28 Mrskoc vitiligo benim kızımda da var bu konu hakkında özelden yazabilir misiniz rica etsem bende güneş kremi arayisindayim
Laydaren 1ben- vücut için siveno yüz için mustela aldım. Oğlumun teni çok beyaz ve 3 kere tatile gittik. Hiçbir şey olmadı çok şükür