Arkadaşlar hepinize merhaba kızım 32 aylık oldu ilk bir yasina girmeden anne baba demeye basladi iki yaşına doğru ikili hatta ara ara üçlü kelimeleri yan yana getirip cümleler kurduğu oldu fakat akıcı bir dille konuşmuyordu. Son bir iki aydır biraz daha kelime haznesi arttı sanki fakat genelde aynı cumleleri kuruyor. Anne gel, baba ayakkabı giydir, hadi kalk , hadi otur, ye ye gidicem vs gibi cümleler (ye ye gezme anlamında) aslında bir sıkıntısı olduğunu düşünmüyordum ama artık tam anlamıyla konuşması gerekmez miydi? Birde hala arada anlamsiz cümleler kuruyor bunu yaşayan anneler var mı? Çocuğu benim kızımla aynı aylarda olup anlamsiz konuşmaları bitmeyen?