[silindi] Merhaba, çok acil seçim yapmamız gerekiyor. Kaydırma birlik olmayan, çalışma şartları uygun sayılabilecek ve pahalı olmayan il önerilerinizi rica ediyorum sizlerden.
66arasim [silindi] Pahalı olamayan il mi😁öyle bir yer varsa bizde gidelim Denizli’de yaşıyoruz insanları iyi sıcak kanlı cana yakın merkezde değiliz Allah’tan ilcedeyiz merkez berbat trafik duznei yok karma karışık her yer birbirine benziyo 3 yilidr burdayiz hiç bir yeri ogrenemedim hayırlısı olsun hakkınızda ama aydın nazilliyi çok beğendim eşim orda okumuş gittmistik fikir olsun
Mavi1 [silindi] ben Hatay dörtyol da yaşadım eğer yazabiliyorsanız yazın depremden sonra oralar batı diye geçiyor mu bilmiyorum
[silindi] Mavi1 Öneriniz için çok teşekkürler fakat deprem bölgesi tercih etmeyi düşünmüyoruz, memleketimiz de deprem bölgesiydi. Psikolojikmen sarsıldık.
luluuu [silindi] biz ilk sıraya Denizli yazdık sonrasında izmir ve sonrasında bolu diye devam ediyor 😂
[silindi] Mercosey Evet, bitti şu an. Ben gönderiyi yazdığımda son gündü. Geri dönüşüm geç oldu, cevap veren anneleri teşekkürsüz bırakmak istemedim sadece. ☺️
[silindi] Umutveannesi Düzce yazmamıştık ama aklımızda bulunsun. Uzatmamız kabul olursa bir sonraki tercihimize fikir vermiş oldunuz, teşekkürler. ☺️
[silindi] luluuu İzmir’den çekindik açıkçası biz yazmaya. Hakkınızda hayırlısı olsun, gönlünüze göre olsun. 🌺
hhacerozer Edirnedeyim etraf hep sahip ilçede keşanda oturuyoruz batı ilinde 30 tercihimizdi güzel ben memnunum insanları sıcak ve rahatsız edici değiller
luluuu [silindi] biz memleketimize yakın yerler diye yazdik gidip gelmesi kolay olsun diye. Bir de izmiri komando borligi tzminati bir tık yüksek diye yazdik ☺️
Askdurum [silindi] Bizde şuan doğudayiz ben Balıkesir veya tekirdağ istiyorum ama bu aralar İstanbul depreminden korktuğum için Tekirdağdan vaz mi geçsek diye düşünüyorum, Balıkesir en iyisi sanırım benim için