Bebeğim 3 aylık olmak üzere. Hep bir düzene girer zamanla dedim ama hala aynı yerdeyiz. Gündüz hiç uyumayan, hep kucak isteyen ve sürekli mızmız yapan bir bebek. Uyku sorunu çoook ciddi. Hiç uyumayan derken abartmıyorum. Gözünü kapatır uyur sanırız, max 10 dk sonra ağlayarak uyanma. Derin uykuya hiç geçemiyor. Oto koltuğunda (puset/anakucağı) giderken uyurdu bi, ona güvenerek bayram için arabayla memlekete gitmeye niyetlendik. 7 saatlik yolda yarım saat bile uyumadı. pusette durmamak için morarırcasına ağladı. Dönüşte de tüm yolu kucakta geçirdi. Güvenlik açısından da korka korka yolculuk yaptık.
Bizim bu yabaniliğimiz, kucak düşkünlüğümüz, uykusuzluğumuz, mızmızlığımız hiç geçmeyecek diye korkuyorum. Evden dışarı çıkasım gelmiyor. Nasıl dış dünyaya, bebek arabasına alıştırabilirim? Ve uyku için tavsiyelerinize ihtiyacım var.