sinemkose 2 ay 10 günlük bebeğim var geçen ay tam 40ımız çıktığımda regl oldum bi kaç defa korunarak ilişkiye girdik bu ay 4 gün gecikti neden olabilir bi fikri olan var mı ?
Dlshnn3 sinemkose yeni doğurmuşsun çok normal olmayabilirsin bile regli çok telaşlanma eminsen kendinden
sinemkose Dlshnn3 ne bileyim 41.gün regl olunca düzenli olurum sanmıştım bütün kendimden eminliğimi kaybettim