Arkadaşlar Merhaba❤️Bebek kıyaslaması olarak algılamadan size bir kaç sorum olacak.Bebeği 1 yaşını doldurmuş olan anne için söylüyorum;her gün değişik bir döngüyle karşı karşıya gelsekte,uyku düzeni olsun,yemesi içmesi olsun artık birazcık karakteri hakkında bilgi sahibi olduk diyelim.Benim bebeğim doğduğundan bu yana hep böyle cız cız bebek.Yani ne kadar karnını doyurursan doyur,ne kadar uyutursan uyut,ne kadar oyuncağıyıyla oynarsa oynasın belli zaman sonra sıkılıyor,ne bileyim hep bir huzursuz gibi oluyor.Mesela sabah 8.30 9 gibi kalkıyor diyelim kahvaltı yaptırırken bin dereden su getir🤦🏻♀️Uyudu uyandı diyelim öğle yemeğini yedikten sonra biraz oyuncaklarıyla falan oynuyor hemen yanıma gelir ııııı ıııı ııı yapar.Akşam yemek yedirirken yine bin dereden su getir🤦🏻♀️Uykusu gelince başlar yine ıııı ııı ııı.Ee uyuyunca sabah kadar keyfine göre 5 6 defa kalktığı bile oluyor,uyanıyor ve emzirip geri yatırıyorum.Hele diş çıkartıyorsa ayrı yandık zaten.Ateşlenmesi oluyor ve extra bi huysuzluk mevcut oluyor genel olarak.Mesela kalabalık ortamlardan hiç hoşlanmıyor asla durmaz ne yaparsan yap susmaz yani huysuz olur.Genelde tanımadığı insanlara gülmez yada gitmez,yada bi kaç kere gördüğü akrabalarımıza hiç pas vermez🤷🏻♀️Sizde buna benzer şeyler yaşıyor musunuz bebeğinizle?Bazen Allah korusun hani otizimli bebekler gibi mi benim bebeğim diyorum,kafam allak bullak oldu yani.Biraz fikir paylaşımı yapalım rahatlarız belki😘