H_nurozkan Merhaba anneler Yine titreme tuttu beni üşümek var tansiyon 13/8 nabzım 102 lerde neden böyle oluyor acaba bogaz enfeksiyonun dan mi
Mamacitaa H_nurozkan Geçmiş olsun benim bi bilgim yok sağlıkçılar daha iyi bilir fakat hipotiroidim var ve arada titreme gelir aniden üşürüm ısınınca geçer baktırbilirsiz. Ateş yükselince de titreme oluyor
Yagmur08 H_nurozkan kan şekeriniz düşmüş olabilir . Açsanız stres yaptıysanız az uyuduysanız düşme ihtimali var. Dilde yada ağız içinde uyuşukluk ,çarpıntı yada huzursuzluğunuz varsa kan şekeriniz düşmüştür.
H_nurozkan Kzybsk dün gece acile gittim ateşiniz çıkacaktır muhtemelen dedi iste ateşim 36.5 falan EKG de çarpıntı çıktı sadece
Yagmur08 Yagmur08 çikolata yada bir adet kesme şeker atın ağzınıza 15-20 dk ayağınızın altına yastık koyun uzanın. Hala iyi hissetmezseniz tekrar doktora gidin geçmiş olsun