Atlasinannesi_n Merhaba anneler oplum 5 aylık torbalarının sağ tarafında şişlik var neden olabilir acaba yaşayan var mı
Elika00 Atlasinannesi_n üreme organları önemli canım kist olabilir Allah korusun sabah mutlaka doktora götür
Asguney Atlasinannesi_n su fıtığı diye bir şey oluyor bebeklerde sünnet ettirmediysen ürolojisinde götür bakarlar sünnetten sonra geçer
Beraninannesii Atlasinannesi_n Hidrosel olabilir bir çocuk cerrahisi görse iyi olur. Benim bebegiminde sol yumurtaligi şişti o tanı koyuldu
Birevladaemanetci Atlasinannesi_n Direkt çocuk cerrahisinde randevu alın. Şu fıtığı hidrosel kasık fıtığı kordon kisti olabilir. Geçmezse 1 yaşından sonra ameliyat oluyorlar. Sünnet olmadıysa beraber sütte ediyorlar basit bir işlem. Oğlum oldu 1 yaşında bende şişlik farkedip götürmüştüm
Sumeyyeee24 Atlasinannesi_n hidrosel olabilir. Benim oğlumda da vardı. Doktor çoğu bebekte oluyor bir şey değil bu bezlerken yumurtalıklarını yukarı doğru kaldır öyle bezle demişti onu yaptıktan sonra geçti bizim. 1 yaşına kadar geçebiliyor acı veren veya tedavi edilen bir şey değil. Bir yaşından sonra geçmezse ameliyat ediliyormuş
Atlasinannesi_n Sumeyyeee24 araştırmalarının çoğu hidroseli gösteriyor ama bi doktora götürücem yinede teşelkür ederim😊
ikibebebiranne_ Oğlumun sol tarafında şişlik vardı ve testis tümörü tanısı konularak acil ameliyata alındı şuan sol testisi yok ihmal etmeyin kesinlikle götürün
Atlasinannesi_n ikibebebiranne_ götürücem çocuk doktorumuzla iletişime geçtim sabah cerraha gitmeyi düşünüyorum teşekkür ederim
Atlasinannesi_n ikibebebiranne_ teşekkür ederim gittim hidrosel dendi tedavisi 1.5 yaşına kadar brkliyorlarmış eğer geçmezse sıvıyı alıyorlarmış ameliyatla çok ciddi birşey plmadığını söyledi doktor