Merhaba anneler, öncelikle bayramınız mübarek olsun. Oğlum 19 aylık her sabah uyanınca çok aglıyor , aglamadıgı sabah yok diyebilirim. 10 dk sonra susuyor ama neden hep aglayarak uyandıgı hakkında fikri olan var mı acaba? Yani istiyorum ki oglum güzel güzel uyansın. Bu arada bizim yatak odasında yanı basımdaki park yatagında yatıyo beni görememezlik gibi bişeyi yok yada karnıda aç degil vs sizce nedennn