Bebeğim cumartesi günü sünnet olacak. Böbreğinde genişleme oldu ve kum döküyor bu yuzden sunnet olması gerekiyor, doktorumuz sünnet olmasının iyi olacagını söyledi. Önümüzdeki cumartesi olacak insallah avrasya hastanesinde. Size sorum 3 aylık bebeği sünnet olan varsa nasıl bir sureç bizi bekliyor, çok huysuzlanıyor mu çok ağrısı oluyor mu, ağrı kesici mi veriliyor sünnetten sonra veriliyorsa hangi ağrı kesiciyi verdiniz vs vs bilgilerinizi bekliyorum