Iıı şimdi hamilelikte 17 kilo aldım nasıl aldığımı ben bile anlamadım yediklerime dikkat ettim spor hareket yapmaya çok özen gösterdim ama aldım işte😂 doğumdan sonra 10 kilom gitti ve şimdi 7 kilo fazlam var emzirirken kilo verirsin dediler 40 güm oldu veremedim o 7 kiloyu aynaya bakadım gelmiyor kotlarım hala olmuyor elbiselerim güzel durmuyor moralim alt üst oluyor kendimi güzel ve iyi bulamıyorum bı yüzden süt olsun diye ne yenmesi gerekiyorsa yiyorum Buda etkiliyordur muhakkak sizler nasıl kilo verdiniz ? Ve lütfen linçlemeyim bebeğim için tabiki yiyip içmem lazım ama kendimi çok çirkin bakımsız hissediyorum Buda beni üzüyor iyice salmaktan korkuyorum eşimden önce kendime saygım var kendime de bakmam lazım 😂