Selam kızlar bebeğim 11 aylık geceleri uyandığında emerek kolayca geri dalıyor ama kilo alımı iyi olduğundan beslenmeyi kesmek istiyorum. İkimizin de uyku kalitesinin artacağını düşünüyorum. Siz nasıl kestiniz, nasıl bir yol izlemeliyim önerilerinizi bekliyorum.🌸