Arkadaşlar merhaba bebeğim 20 aylık bir süredir bayram bittikten sonra bez bıraktıracağım falan diyordum son 2 haftadır şu küçük klozet şeklinde müzikli kedi köpek resimli lazımlıktan almıştım banyoya koydum işte annecim çişini kakanı biraz geçsin buraya yapacaksın, gelince bana söyleyeceksin falan diye konuşmuştun. Neyse bebeğimde çiş kaka söyleme durumu olmadı hiç bu zamana kadar sadece ben kendimi bayram sonrasına hazırlamıştım ben hazırsam bebeğimi her türlü hazırlarım diye düşünüyordum tabiki çok video izledim okudum vs ama ben bebeğime güveniyorum o yüzden kendim hazır olsam ona hemen öğretirmişim gibi geliyordu taki bugün bir arkadaşımla konuştum çocuk gelişimi mezunu onun fikrince biraz daha beklemem gerektiğini duyana kadar. Bu arada görüntülü konuştuk falan derken eşim geldi kızımızı parka götürecektik birden bezini tutup çiş dedi bizim konuşmalarımızdan mı etkilendi bilmiyorum 🤷♀️ bende aaaa koş koş çiş gelmiş hadi tuvalete dedim bezini çıkardım oturttum ve çişini yaptı 😂 aferin bilmem ne Faslı yaptık altını bağladım çıktık geldik işemişti kaka da yapmıştı neyse değiştirdim çiş varsa tuvalete gidelim mi dedim var dedi gittik oturduk ben elinden tuttum falan bi 10 dk oturdu ama yapmadı aa yokmuş galiba annecim gelince söylersin falan dedim altını bezledim yemek için oturduk bir 30 dk sonra tekrar çiş var mı dedim var dedi son değiştirdiğimden beri kuru bu arada yine gittik oturdu 10 dk yine neredeyse yapmadı yine kalktık bezledim aradan 10 dk geçti uyutacağım artık bi baktım işemiş bezine 😂 yani diyeceğim o ki kızım galiba lazımlığa oturmayı sevdi o yüzden hep var diyor 😂 gerçi kızımın ilk öğrendiği kerimelerden birisi var 😀 şuyun var mı var buyun var mı var herseye var der ama şimdi durum farklı her sorduğumda oturmak istiyor lazımlığa bu normal mi ? Açıkçası haftaya yeğenimin doğum günü o geçsin öyle başlayayım diye planladım ama çokta kararsınız ne yapmalıyım birde bu durumu oyuna çevirdi galiba bu konu da ne yapmalıyım tecrübeli annelerim yardımmmmmm ❤️