kuzey-21 Kızlar her ilaç verdiğimiz zaman bitimin de hem ağızlık hem ilaç haznesini sürekli yıkamak zorundamıyız.
bumbusannesi kuzey-21 ben her kullandgimda yapmiyorim zzmaten kutusu ve koyacagim poseti var ⅔ kullanimda bir temizliyorum alali 6/7 ay olmustur bozulmadi sukur
Nanem123 kuzey-21 evet yıkanması gerekiyor çok sık kullanıyorum nebülizatörü alerjik olduğu için doktorumuz her ilaç sonrası yıkamamı söyledi yada günlük değiştirmemi