Minnikkizz Kızlar 6 ay doldu olalı. Ama içimde hala sizi var içi yara sanki. Ama artık mekik felan göbek eritmek istiyorum ama içim acıyo valla. Hala böyle olan var mı ya ne yaptınız göbekleri
sakinolpelincim Minnikkizz benim 9 olacak hala bazen sızlıyor ağır kaldırınca kendini belli ediyor terleyince kaşınıyor sürekli bakım yapıyorum hergun yıkıyorum aralarda ıslak peçete ile siliyorum terleyince batikon la siliyorum fln öyle hemen geçmiyor ben ağır Spor önermem geçen ay denedim 15 dk da vazgeçtim.
Nagihansckn Ay bendede gobek var strese girdim resmen ama ne yapalim bir yandan da süt icin yiyoruz Bana doktorum 2 aydan sonra hafif hafif spor yapabilirsin zorlamadan dedi