Aynı durtmdayuz.12ye kadar uyuyor sonrası felaket.işığa bakmak istiyor karanlıkda gözlerini daha çok belertiyor🤦🏻♀️Yok yani uyku.2 saatlik uğraşın sonunda koynumda yata kaldı şimdi yerine koymaya kalksam yine başlad çığlık atmaya.ağlamaktan iyileşen göbeği yine kanamış🤦🏻♀️