[silindi] Merhaba, eşim Siirt’te görev yapıyor. Bu sene tayinci fakat uzatma verdik; uzatmaların kabul edilip edilmeme durumu neye göre belirleniyor bir bilginiz var mı acaba?
FatmaKrbkl [silindi] sıralı amirler aracılığıyla komutanlığa kadar gidiyor, orda değerlendirmeye alınıp onaylanıyor son olarak.
luluuu [silindi] önce amirin onaylamasi gerek sonra alay komutanın sonrasında ise genel komutanlık. Kalmak icin güzel bir sebep bulmak gerek maalesef
[silindi] Rumeysabas @cheesecake Cevabınız için teşekkürler. Karakol komutanının onayı önemli mi? Sıralama nasıl oluyor bilmiyorum ama. Aslında tedirginliğim deprem, seçim durumlarından sonra uzatmalara nasıl bir gözle bakıldığı ile alakalı…
[silindi] FatmaKrbkl Cevabınız için teşekkürler. Karakol komutanının onayı ne derece önemli acaba? Aslında tedirginliğim deprem, seçim durumlarından sonra uzatmalara nasıl bir gözle bakıldığı ile alakalı…
Rumeysabas [silindi] ilk uzatmanızsa kabul edilir bence bizde bu sene 3. uzatmayı verdik büyük ihtimal gideriz tercihleri ona göre yaptık
cheesecake [silindi] tabikide karakol komutanının onayı önemli bizde uzatma verdik bekliyoruz ama eşim kesin gözüyle bakıyor
FatmaKrbkl [silindi] karakol komutanı ilk amiri onun onayı önemli tabi ama aslolan genel komutanlıktaki onay, biz de uzatma verdik belirsiz bi durum bişey demek zor maalesef 😏
[silindi] Rumeysabas Evet, ilk uzatmamız, umarım söylemiş olduğunuz gibi olur. Sizin için de dilerim ki hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun. 🙏
[silindi] cheesecake İnşallah gönlünüze göre olsun sizin de, bizim de. ☺️ Ne zaman açıklanacağına dair bir bilginiz var mı acaba?
luluuu [silindi] bize de batıdan batıya çıktı. Bizde gideceksek doğuya gidelim diye söyledik. Yani doğu butonuna basmış olduk. Doğu da muhtemel çıktı. Batı kesin çıktı. Eşimin bransindan dolayı doğu da batıda cikmaz diyorlar da Bakalım nasıl olacak