Herkese Merhaba Hayırlı Bayramlar🙏 Oğlum 9 nisanda 18 aya girdi ama sadece baba Dede Leyla Diyor Herseyımız normal ama şuana kadar cümle kurması gerekmiş öyle söyleyip morel bozuyolar, Mesela bak kedi miyav diyoruz mimi mimi dıye sesler çıkarıyor Ama konusma yok sizce normalmi bilgisi olan paylasırsa çok iyi olur 😊