merhaba arkadaslar kizim bir hafta once kulaga tup takildi ikisinede sıvı coklugundan ve geniz eti alındi o gunden beri geceleri uyurken inliyor ve saat basi agliyor ki kızım normalde hic uyanmaz uyuduğunda ama çok hırçın.bir sekilde agliyor sakinlestiremiyoruz gozleri kapali basina gelen varmi acaba yardimci olabilirmisiniz cok caresiz kaldim napicam bilmiyorum