Gokalp Kızlar bir yaşımızı geçtik çok şükür ama hala geceleri 2 saatte bir mutlaka kalkıyo, süte başlamayı düşünüyrm. Devam sütü mü verilmeli doğal inek sütü mü yoksa pastorize normal süt mü ?
mrsoztomurcuk Gokalp Henüz 10 aylık bebeğim ama yaşından sonra da devam sütü vereceğim. İnek sütünü doktorlar pek önermiyor. Keçi sütü öneriliyor fakat onu da güvenilir bir yerden bulmak zor. O yüzden ben devam sütü ile devam edeceğim.
Tuba Gokalp benim oglum emiyor beni (9 ayligiz) fakat mama iciyor olsaydi o zaman devam sütü verirdim. Inek sütü pek önerilmiyor ama kuzenimin oglu 15 aylik ve o dogal inek sütü veriyor ogluna🤷🏽♀️
Deletedmom115 Gokalp ilk defa başlayacaksanız devam sütü zamanla normale süte geçin. Inek sütü direkt alıp kaynatıp vermeyin.
Gokalp Tuba benim oğlumda emiyor ancak gece sürekli kalkıyor tek göğsümü aldığı için sütümün gece yetmediğini düşünüyrm o yüzden başlamaya karar verdm