20-25 gün önce ek gıdaya başladık. 3 gün kuralına göre hareket ettik ama sorun şu ki oğlum asla yemek istemiyor önce birinci kaşıkta ağzını açıyor ama sonrasında tadını alınca asla istemiyor. Ağzını kilitliyor resmen vermeye devam ettiğimde ağlıyor. Alışır diyorum hala alışmadı bir tek muzu çok severek yiyor. Ne yapabilirim bu durum karşısında çözüm yollarınızı merak ediyorum..