biimiyomyardimet Merhabalar, geçen sene 6-7 aylıktı kucağımızda bizle birlikte denize giriyordu kolluk ihtiyacımız olmadı ☺️ bu sene büyüdü artık tutamayacağımızı düşünüyorum 😂 bu kollukları çok övüyor herkes, kullananlar var mı memnun musunuz gerçekten?
Elika00 biimiyomyardimet bende aldım daha kullanmak nasip olmadı 😂 patlayınca hala su üstünde tutması ve kolluğun sudan yüksekte kalması yüzünden tercih ettim. Yüzmeye yardımcı diğer kolluklar gibi değil
Deletedmom_100 biimiyomyardimet gereksiz pahalı bu kadar para vermem asla tabi herkesin bütçesine göre
minikkusuuummm- biimiyomyardimet gecen sene kızım 9-10 aylıktı onunla tek basına suda yüzüyordu. Biz dokunmuyorduk yanında duruyorduk sadece denizde havuzda.
biimiyomyardimet Deletedmom_100 evet biraz pahalı geliyor insana ama dandik hemen patlayacak simitler kolluklar bile 200 liradan başlıyordu bugün o yüzden de biraz üstüne düştüm. Uzun zaman da kullanılıyormuş yaş olarak
Burcc biimiyomyardimet evet çok memnunum ben. Asla gözüm arkada kalmıyor, ben sahilde otururken oğlum kendi rahat rahat denize havuza giriyor tek başına. 2 yıldır kullanıyoruz☺️