Kızlar ikizlerim 5.5 aylık oldu doğumun kış ayına denk geldi ve ailemden uzaktayim o yüzden bebeklerim bu zamana kadar evdeydi şimdi bir kaç kere cesaret edip dışarı çıkalım dedik ama evden çıkarken bile çok zorlandık hazirlanmak karınları doyurmak bir mesele hadi çıktık gittiğimiz yerde biri sussa diğeri başlıyor siz nasıl başa çıkıyorsunuz banaa aşırı korku geldi🤣 galiba kendimi eve kapaticam 🤣🤣