2.5 aylık bebegim sürekli elini emiyor ztn çok huysuz ve huzursuz ne kucağa ne emmeye nede üzerini degismeye geliyor ve zor uyuyor zor emziriyorum ayakta gezerek vs. Çok yoruldum gerckten ve elini emmesine de Tahammul edemiyorum neden böyle gerckten bı anlasam bu durumu yaşayan var mı