Ozgee_atlas Kızlar bebegim 3 aylık hala emziriyorum sezeryanlıyım dikislerim taze esimle korundugumuzu zannediyordum fakat günüm gecti bana yardım edin adet olmam icin ne yapmaliyim
Ysgl26 Ozgee_atlas doğumdan sonra hiç adet oldun mu? 1 yıla kadar dğzensizlik olabiliyor canım normaldir. Oğlum 10 aylık 1 ay adwt oldum 62 gğn olmadım sonra 15 gün arayla 3 kez oldum saçma sapan .Nasıl korunuyosunuz? Bi twst yap kafan rahat olsun
Ozgee_atlas Ysgl26 evet 2 kez adet oldum biri tam gununde biri 4 gün erken ama simdiki beni cok korkuttu geri çekilme seklinde
Bibebek_ Ozgee_atlas test alın geri çekilme korunma yöntemi olmuyor maalesef bide doğum yaptınız normal yani düzensizlik yada belirli bir süre adet görememek aklınız kaldıysa dediğim gibi test yapın korunma yönteminizi de değiştirin bebek istemiyorsanız şuan için.