Arazynp çok yakın zamanda bi arkadaşım aynı problemleri yaşıyordu çocuğu 18 aylık seslenildiğinde bakmıyordu göz teması hiç yoktu kendi kendine takılıyordu endişelendik hatta.çok telefon tablete maruz kalmış bi bebekti onları bıraktırınca çocuk 2 haftada hayata döndü şuan komut alıyor vs.yeni doktora gittiler oda şükür ki otizm değil dedi.muhtemelen dış dünyayla iletişimi yoktu tv telefon yüzünden.lütfen uzak tutun elinizden geldiğince o ekranlardan.zor biliyorum benimde bi kızım var 33aylık daha yeni yeni telefon tablet bilmeye başladı oda artık çok bunaldığım için ara ara veriyorum.bi doktor görsün içiniz rahat etsin.inşallah bişey çıkmaz.🙏