midekoruyucu Sadeturkkahvesi ben de şurda durayım. Hoover çok öneriliyor ama korkuyorum almaya. Çünkü teknik servis yedek parça sıkıntı olabilirmiş 😕
Beraninannesii Sadeturkkahvesi Hoower 9 kilo kullanıyorum memnunum. midekoruyucu Bulunduğunuz şehirdeki teknik servis olanaklarını araştırarak almanızı öneririm ben 9 tane sadece ilçemizde buldgum için aldım 😇
Ecenin_Annesi29 midekoruyucu Aman aman almayın hover ben aldim oneriliyor diye ne servisindsn memnunun ne makinadan camasirlarima zarar veriyor ve kurutmadan cikariyor yüksek derece de yapinca da camasirlar küçülüyor
midekoruyucu Beraninannesii silivrideyim 😂 pek sanmıyorum ama bakmak lazım. E peki teknik servis ok diyelim yedek parça ? Temini zor oluyormuş çok bekliyormuşsun filan diyorlar
yagmurkokusu_ Sadeturkkahvesi çamaşır makinesiyle üst üste mi kurdurmak istiyorsun yoksa ayrı yerlerde mi olacak ?
Sadeturkkahvesi yagmurkokusu_ yani şuan ayrı olabilir ama ilerde üst üste koyabilirim kiracıym çnkü her an herşey olabilir
yagmurkokusu_ Sadeturkkahvesi o yüzden aynı markanın alt modellerine de bakabilirsiniz. Bnde dolap alacağım bu yüzden ama şimdilik alana kadar ayrı ayrı yerlerde duracaklar. Grundıg 9 kg kullanıyorum memnunum.
Ahmthn Sadeturkkahvesi Altus 8 kg luk ısı pompalı aldım çok memnunum bende baya araştırdım çevremde kullanan kişi de çok olunca gözüm kapalı aldım diyebilirim
Mrv135 Sadeturkkahvesi Kiraciymissiniz üst üste koymak zorunda kalma ihtimalini düşünerek çamaşır makinenizle aynı marka alabilirsiniz. Benim de çamaşır makinem Siemens ve kurutmayi da Siemens alicam muhtemelen.