2,5 yaşında oğlum bu ara uyku arkadaşı budizzz var ya kızlar ona taktı sürekli elinde gezdiriyor, uyurken istiyor uyanınca istiyor ama bu bayram gezerken akraba ziyaretlerinde herkes o nereden çıkmış kız gibi falan dediler. Ya sinirlendim sadece kızlar mı oynuyor peluş ayılarla yani elinde illa araba mı taşıması gerek. Kendine arkadaş edindi onu. Canımı sıktılar. Sizde de var mı böyle durumlar