3aylik bebegim sadece anne sutuyle besleniyor. Biberon filan da kullanmiyoruz. Atak donemlerinden birinde sol memeyi emmeyi reddetti. Hic agzina bile surmedi. Sola dogru yatirdigimda aglamalar cirlamalar kiyameti kopariyordu. Sag memeye getirince hicbir sey olmamis gibi emiyordu. Boyle boyle ben de uykulari bolunmesin huysuzlasmasin diye hep sag memeden besledim. Simdi sagim yaptigimda sol memeden cok az sut cikiyor. Sag meme dolup tasarken solda hic oyle bir doluluk olmuyor. Artik solu da emiyor ama kisa bir sure sonra birakiyor. Bu arada akis hizi olarak en basindan biri sol hep yavas ve damla damla akardi, sag hep daha tazyikli hizli ve yogun akardi ve oradan beslenirken bogazina kacardi, oksururdu. Artik muhtemelen buyudugu icin oyle bogazina kacma sorunu yok ama acaba o hizli ve yogun akisa mi alisti da sol meme artik onu tatmin etmiyor olabilir mi? Var mi benzer bir sey yasayan?