nurze01 15 gün önce doğum yaptım oğlum da doğduğundan beri kusuyor hem ağzından hem burnundan geliyor. Her kusmada burnunu temizliyorum. Yoksa çok huysuzlanıyor. Kontrolde çocuk doktoruna söyledim reflü dedi. Emzirmeden önce gazını çıkar , emdikten sonra tekrar gazını çıkar , 10 dakikadan önce yatağına yatırma dedi . Dediklerini uyguladım kusması azalmadı ama en azından şimdi fışkırarak kusmuyor .