Aras-21 Bebeğim 35 günlük uzamış sarılık yaşıyoruz şuan geçen hafta değeri 7 ye düştü. Çocuğumun ten rengi sarılıktan dolayı mı koyu esmer mi anlayamıyorum daha önce yaşayan var mı
35lavanta Aras-21 2.5 ay sürmüştü bizimkisi sonra 1 günde beyazladı pamuk kız oldu zamanla düzelecek merak etmeyin
glsmatlls Aras-21 bizim de uzamış sarılığımız vardı 50. Günde falan oğlumun gerçek rengine ulaştık ahahah kara ve sarıydı şimdi beyaz :))
Snrbuse Merhaba bizimde yaklaşık sarılık 2 ay sürdü ve kızım esmer gibiydi sarılık geçtikçe teni açıldı şuan gayet beyaz
Tchrhcr Bizde 42 günlüğüz uzamış sarılık var. 6.3 e düştü ama yavaş düşüyor galiba kan uyuşmazlığından. Bizim tenimiz de esmerimsi böyle buğday esmer arası galiba sarılığın etkisi ya
saribebek Tchrhcr Merhaba , aynı durumu bebeğimde yaşıyorum ten rengi hiç sağlıklı değil , son durum güncellemesi yapar mısınız ?
nescafebagimlisi oğlum 6 aylık doğduğunda sarılık olmuştu babası da bende esmeriz cocuk esmer sandık sarılık geçince beyazladı ay nasıl beyazlamış falan diyo uzun süre görmeyenler 😂
uyuyanadamdannefret Aras-21 ay benimde bebegim uzamis sarilik var. 22 günlük. Baya sarı. Bide cok uyuyo zorla uyandiriyom normal mi. Degeri 10.9
Eray07 Aras-21 bizim bebekte de oldu uzamış sarılık. Bebek kara esmer sarı karışık birşeydi sarılık geçince hem ten birliği oldu hemde ten rengi çok çok açıldı
Burcuskovski Evet canım gözlerinden gitmesi için mesela 3 olmasi lazim benim çocuğum sarılıkken esmer diyorlardı şimdi bembeyaz bir bebek@“Aras-21”#p25518466
Aatamom uyuyanadamdannefret sarılıktan kaynakli şekeri düştüğü icin uyanamiyo siz uyandirip emzirin mutlaka max 2 saatte bir 2 saati gecirmeyin alarm kurun
Ecemoz1 Aras-21 3.aya kadar geçer. En son yüzden gidiyor sarılık malesef. Değeri daha yükselmez artık. Rutin besleniyorsa.