Kızlar oğlum saçlı bir bebek doğduğundan beri kestirmedik epey de uzadı. Şu son 1 haftadır falan aşırı derecede kaşıyor kafasını. Hani baktım bit vs falanda yok. Haftada 2-3 gün banyosunu da yaptırıyorum. Bazen ben kaşıyorum kafasını yavrum öylece bekliyor robot gibi, rahatlıyor. Neden bu kadar kaşıyor olabilir acaba?