MiDo Bebeğim 20 aylık olmak üzere 🤲🏻 son zamanlarda sürekli saçını kaşıdığını gözlemliyorum . Bakıyorum deride herhangi bir lezyon gözlemlemedim. Acaba saçları çıkarken mi kaşıntı yaşanır ? Bu durumu yaşayan anneler var mı ?