Rafadan_anne Esit emzirmedigim için iki goguste boyut farki olustu. Bir yasinda su an tamamen bir göğüsu bıraktı tek gogus emiyor. Sütten kesince düzelir diyen var duzelmez diyen var. Kizlar tecrubeli olanlar yazsin lütfen esitleniyor mu sonra?
plajterligi Rafadan_anne etrafımdan duyduğum hep boyut farkı olduğu yani komple memeden kesildiğinde emdiği göğüs daha küçük oluyormuş. Annemin de öyle. Fazla emdiğim göğsü bi tık daha küçük diğerine göre. Şu an benim bebe de meme seçiyor emdiği göğsüm biraz daha büyük diğerine göre ama emmeyi kestiğimde baya küçülecek diye düşünüyorum. Tecrübelilerden duyduğum bu benim maalesef 🥲
Aatamom Ozlemmm1903 emzirirken en son hangi gogsu emdiyse yine onu emsin sonra digerine gecin goguste süt kalinca yeniden çok süt olmuyormus diger gogusde bosalinca yeniden sut doluyormus ebe soylemisti eşit olmasi icin her zaman en son emdigi göğsü bi 5 dk emmesini saglayin