Kizlar oglum 5 ay 1 gunluk bu gune kadar ara ara cok nadir de olsa ninni ile pis pis pat pat yaparak uyutmuslugum var oğlumu gunduzleri son zamanlarda gece cok sık uyaniyordu doktor doymuyor mamaya basla demisti 3 4 gundur mama meme seklinde gidiyorum gece yatmadan mama veriyorum bugun en son 6.30 da uyandi oyalandik filan yarim saat once 150 cc mama verdim 100 cc icmis 50 si duruyo biberonda emzireyim uyutayim dedim cok emmedi biraz emdi cevirdi kafasini he dedim doymus normalde kucakta sallar ayaga gecer derin uykudan sonra besigine alirim daha kucagima almadan uyudu yatakta aldim biraz optum iki salladim hic gozlerini bile açmadı besigine yatirdim direk acti gözlerini gogsune yavasca vurarak pispis yaptim kapatti uykuya devam etti suan uyuyo yani baya baya hic sallamadim ne kucak ne ayak sizce uyku egitimine hazir mi yani yavastan baslamalimiyim sok oldum uyuyunca normalde sallarim cunku bi bir saat sallarim dalinca besigine gecirirdim ilk defa kendi kendine uyudu kaldi besiginde uyandi ve devam etti uykuya ne diyosunuz hazir mi