Merhaba kızlar bebeğim 11 aylık oldu günde 3 kere ek gıda veriyorum ama çevremdekiler az diyorlar nasıl yapıcam bilmiyorum. Karnı tok olunca emmiyor sütüm hala daha çok sağıyorum komşuma veriyorum ek gıdayı çoğaltırsam çok daha az emecek . Sizler nasıl yapıyorsunuz?