Tam bir bela mantar 🤦🏻♀️ her çiş ve kakadan sonra yıkadım, iyice kuruladım ve bezini öyle bağladım, ben de Prima kullanıyordum doktorumuz değiştir dedi değiştirdim sleepy kullanmaya başladım, havalandırmak da gerekiyor popoyu ama benim kızım çok vukuatlı bekletmedim işin açığı ben çok 😂 özetle ıslak mendil kullanmayıp, bezinizi değiştirebilirsiniz Bi de tabi ki doktorunuzun yazdığı krem..