Gryffindor Beren2323 Gittiğiniz zaman doktor söylüyor zaten. Bize bir aylık olduğunda tekrar göreyim demişti. Sonra her ay götürdük.
Mbrre Beren2323 14,15. Günlerde kontrole gidilmesi gerekiyor diye biliyorum dogum kilosunu yakaladı mi sarılık,vs bakıyorlar genelde
Beren2323 Gryffindor 45 günlükken getir dedi de geç mi diye sordum ☺️Peki kalça çıkıldığı için ne zaman götürüyoruz
Defnesare15 Gryffindor ya bizede aynısını dedi de bana çpk geldi. Kilo aldımı almadımı emin olamıyorum 15 gün sonra götürmek gerekmez mi ki
Biz3kisiyiz_ Beren2323 valla biz maalesef hastaneden çıkmadığımız için o dönemler 1 hafta 15 gün 1 ay 1 ay 10 günlük falan derken sonra sonra aylık olarak devam ettik. Kalça ultrasonu 2. Ayda çekildi
Gryffindor Defnesare15 Hatırlamaya çalışıyorum ya. Bir haftalıkken gittik ondan eminim sonra da üç hafta sonra gelin demişlerdi sanki. Evde olaydım dosyalara bakardım evde değilim ama. 20 ay oldu unuttum @Beren2323
Defnesare15 Mbrre dimiiii zaten çocuk ödemini atıp 15. Günden sonra kilosu meydana çıkarmış ayy randevu alıp gidicemde dr bu ne panik dermi diye tutuyorum kendimi