Merhabalar bebeğim 3 haftalık gaz sancıları fazlasıyla var ağlama krizlerine giriyoruz biogaia diye bir probiyotik damla verdi doktorumuz fakat hiç bi işe yaramadı ,emzirmeden önce göğüsüme Hindistan cevizi yağı sürdüm iki kere oda bi işe yaramayınca onuda bıraktım 🤷♀️ Siz neler yaptınız ?