SevgiErsoy Arkadaşlar bebeğim 5buçuk aylık . Yaklaşık 2 haftadır öbek öbek saç dökülmesi yaşıyorum. Başka bir hastalıkmı acaba diyede düşündüm artık yani . Elimi saçıma her götürüşümde bir avuç saç geliyor . Gerçekten inceldi artık hissediyorum. Benim gibi olan varmı . Geçtimi . Ne kadar sürdü . Bu süreçte ne gibi bakımlar yaptınız. Nolur yardım edin moralim bozuldu artık ..
cileklibadem SevgiErsoy benimde 4,5 ay oldu aynı şekilde daha dün bile elimi atmamla bir avuç dolusu olduğu gibi döküldü ama etrafımdaki insanlar normal olduğunu söylüyor yine de bi doktora görünmekte fayda var
Ecem__ SevgiErsoy bosuna uzuluyosun cok normal.benim hamilelikte gurlesti sonra bebegim 6 aylij olunca oluk olur gelirdi tararken suan durdu.yeni saclar geliyor dipten
Aysegulllll58 SevgiErsoy merhaba , bende de aynı durum olmuştu. 3. Ayda başlayıp 6. Aya kadar döküldü. Ve resmen önlerim açılmıştı.banyoda olsun normalde tararken saçım kalmayacak sanıyordum. Tüm tahlillerimde temiz çıkmıştı doktor olabilir dedi. Yavaş yavaş durdu Şuan normal boyutta dökülüyor. Sizde üzülmeyin bir süre sonra duruyor geri çıkıyor ☺️
SevgiErsoy PinkLove_ hayır yaptırmadım çevremde herkes normal diyor ama bana normal gelmiyor çok dökülüyor çünkü . Neyle alakalı olabilir sizce
PinkLove_ SevgiErsoy Doğumdan sonra saç dökülmesi olabiliyor ama avuç avuç dökülmesi bana normal gelmedi. Çevrenizi dinlemeyin, bir doktora görünün yine de. Çevre zaten her şeyi normal görüyor.
Gyagiz Benim bebeğimde 3.5 aylık tutam tutam dökülmeye başladı. Bebek annesini tanıyınca dökülür diyorlar ama bende dahiliyeye gideceğim bunun için
SevgiErsoy Gyagiz ay evet bunu diyen çok oluyo anneyi tanıyınca çok dökülürmüş . İşin garip tarafı bebeğimin bana daha bi yakınlaştığı dönemde başladı . Batıl inançlara karşıyımdır hep ama insanız . Haklılarmı acaba diyorum 😂
SevgiErsoy Ecem__ yaaaa öylemi 🥲 geçicek yani bu durum . İçime ferahlık getirdiniz teşekkür ederim ☺️
SevgiErsoy Aysegulllll58 içime su serpildi çooookk teşekkür ederim ☺️ 2 haftadır ha geçti ha geçecek derken resmen inceldi saçım . İllaki deneyimli birileri vardır deyip yazdım buraya. . İyikide danışmışım sizlere . Buda anneliğin cilvelerinden biri yani anlamış olduk 🥰
Gamzeparlak1 SevgiErsoy biraz daha sürecek,hamile kalmadan önceki haline dönünce yavaşlayacak. Çok can sıkıcı aynısını yasasim,gebelikte zirve yapan hormonlar sayesinde çıkan saçlarınız dokuluyor,hormonlar normal haline döndüğü içinmiş.
Turgutveannesi SevgiErsoy benimde 6 bucuk aylik 4 ayliktan beri durum ayni.. benim demir eksikligim cikti.. arasdirinca da ondan dokulebilecegi yaziyor.. yeniden 3 aylik hamile oldugum icin de pek bisey yapamiyorum, doktorum demir icin takviye yazicak
SevgiErsoy Turgutveannesi demir eksikliğim muhtemelen vardır benimde . Ezelinden beri çektiğim bi dert ama hiç bu kadar olmamıştı telaşlandım işte . Tebrikler bu arada rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
SevgiErsoy Deletedmom_875 daha baya bi zamanım var demekki inşallah bi kaç tel saçım kalır bana o zamana kadar 😂😂