Merhaba anneler 3 4 gündür griptim bogaz enfeksiyonu vardı dun gece saat 2 gibi bebeğimi emziriyordum sonra birden çok sıcak basmaya başladı ve ardından çok kötü titreme oldu tansiyonum 13/9 nabzım da 114 lere kadar çıktı tabi ben çok panik yaptım tir tir titriyorum ama vücudum da sıcak yani ama çok üşüyorum bayılacak gibi oldum acile gittim nabzım 134 olmuş EKG çekildi ve orada tansiyonum 8/6 ya düştü ama nabzim düşmedi iğne yapıldı sonra yavaş yavaş düştü ama gün için de de hala nabzım 100 un üzerin de bogaz enfeksiyonu olduğu için normal mi o kadar çok panik yapıyorum ki ne yapacağımı sasırdım artık