Celik02 bence hiç gerek yok bebeğinizle olması gerektiği gibi ilgilendiginiz sürece inanın ihtiyaç duymayacaksinizdir emzige. Kızım 6 aylık ne emzik verdim nede denedim. Doktorumuz özellikle uyardı bizi emzik için damak ve dis yapısını bozuyormus. Kızım çok zor bir bebek evet çoğu zaman benim mememi kendisine emzik yaptı, evet mesela uyutmak daha zordu, oyalamak daha fazla yoruyordu. Ama çocuğuma zarar verebilme ihtimali dahi olsa keyfim için ben emzik vermeyi tercih etmedim etmezdimde. Şimdi muhtemelen size emzik büyük kolaylık diyenler olacak kime göre neye göre. Benim kolaylığım çocuğumun gelişiminin önüne geçmemeli.