tamzamanlianne Kızlar cezaretteye başlayacağım. Fakat adetin birinci gününü bekleyin diyor eczacı bana hemen başla dedi. Emzirirken adet görülemeyebiliyor biliyorsunuz. Aranizda hemen baslayan var mi ?
beybiliko tamzamanlianne doğumdan 28 gün sonra başladım ben, doğum yapalı 6 ay oldu hala adet de görmedim zaten, artık ilaçtan mı hormonlardan mı bilemiyorum, prokspektüse bakın orada hangi zamanlarda başlayacağınız yazıyor
Deletedmom_78 tamzamanlianne adetin ilk günü basla denmesinin sebebi gebelik varsa yoksa belli olur açısından ben mesela 40im cikti hemen basladim adeti beklemedim
DMHD tamzamanlianne 40. Çıkınca hemen başlıyorsun. Büyük kızımda bana öyle demişti doktor adet ne zaman olacağını bilemezsin benim kızım 5 aylık hala adet olmadım. Bu arada cezereette kullanırken adet olmuyorsun aklınızda olsun
Yenianne973 tamzamanlianne Ben de kullanmak istiyorum acaba zararı ne orandadır eşim izin vermiyor kullanma çok zararlı diyor ama?
beybiliko tamzamanlianne yok değildim, prospektüste doğumdan sonra başlayanlar için 21 ve 28.günde başlayın yazıyordu, öyle başladım, doğumdan sonra adet olmadım daha
tamzamanlianne Yenianne973 ben 3 haftadır kullanıyorum. Bir zararını görmedim ilk iki hapta cok az mide bulantısı yaptı. Onun dışında herhangi bir yan etkisini görmedim.