Ysgl26 kolik değil, dün ateşi vardı. Akciğer röntgeni de çektirdik temiz çıktı. İlaç verdik düştü, bugün aralıksız 2 saat ağladı. Zor susturdum. Tekrar başladı. Yine geldik hastaneye bekliyoruz. Boğazında balgam vardır nefes alamıyor diye düşünüyoruz son çare