Didemkck Kızlar bugün tam 2 ay doğum yapalı ve adet oldum. Adet olunca doğumda aldığımız ödem ve kilolarda gidermi
Sare_nuhaninannesi_05 Didemkck Hiç bir bilgim yok canım benim ama ben neden oldu bilmiyorum genelde millet doğumdan sonra göbek konusunda dert yanar benim ki birden yok oldu😂
PamukPrensesannesii Didemkck of benimki normal ama doğumdan sonra dümdüz olmustu göbeğim. Bana korse tak yada birşeyle göbeğini sar göbek felan kalmaz demişlerdi. Temmuz ayında doğum yaptıgim için terletir diye takmamistim. Keşke taksaydim ..