Buseugurlu Merhaba Soğuk hava nemlendiricisi almak istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız markalar nedir? Gerçekten işe yarıyor mu?
fbetul4270 Buseugurlu ben e bebekten king marka aldım çok çok memnunum. Kızım hasta olunca eşim başka odaya geçti 1 gecede farketti ya nemlendiricinin olmadığı hemen burnum tıkandı dedi 😂 Biz heralde 1 tane daha alacağız 😁
Buseugurlu Kusbusra merhaba, dünden beri kullanıyorum katkısını gördüm odadaki nemi yükseltiyo ben bile rahatlıyorum, tabi soğuk hava üflediği için petekle beraber dengeleniyo şuanlık beğendim ama ileride nolur bilemiyorum
Buseugurlu fbetul4270 bende e bebekten deerma aldım 😬 gerçekten farkediyor odadan odaya geçince bile fark yaşıyoruz