6 aylık ikizlerim var doğdukları günden itibaren gün içinde uyuduklarında salonda ikiz yastığında yatırıyordum sadece gece uykusunda kendi yataklarına koyuyordum. Bir kaç kişi gün içinde uyuduklarında da kendi yataklarına almam gerektiğini soyledi benimde aklıma takıldı. Sizler nasıl yapıyorsunuz değerli bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum