kuzeyildizi Arkadaşlar emzirmeyi çok denedim sütüm hiç gelmedi bu durumdan dolayı çok çok üzgünüm ona anne sütümden vermeyi çok isterdim fakat olmadı doktor aç bırakırsan sarılık olur dedi ve üzülerek mamaya başladık ama bugün ilk kez bu beslenmede doymadı içti de içti 120 cl çok fazla değil mi? Bebeğini mama ile büyütenler var mi bu konuda tecrübesisin güzel anneler bana yardımcı olun
Mys01-01 kuzeyildizi aşırı fazla canım doymamak degıl gazdan ağlar cocuk sıser ağlar dikkat edin sıkıntı oldumu uzun süre içmez sanırım 5 aylık bebeğim daha yenı 120 içiyor benım
Deletedmom_116 Çok fazla 9 günlük bebeğe. Doyma hisleri yok henüz bence o kadar fazla vermeyin. Sık sık verin ama küçük ölçülerde verin.
kuzeyildizi Deletedmom_116 ama sürekli aranıyor acaba emzik mi istiyor 9 günlük bebeğe emzik de vermek istemiyorum her yeri emmeye çalışıyor
Buseugurlu kuzeyildizi bestlak süt arttırıcı damla ebebekten aldım günde 3 defa 20 damla, promaltta ebebekten aldım arpa suyu diyebiliriz emziren anneler için. İsterseniz birde onları deneyin ben kullanıyorum çocuk doktoru bi zararı yok kullanabilirsin dedi 15 günlüğüz bizde
Deletedmom_62 kuzeyildizi şuan emme refleksi kuvvetli o aç olduğu için değil. Emzik verebilirsin benim bebeğim de öyleydi doğduğu gün başladım emzige şuan 8 aylık öyle aşırı da baglanmadi sadece uyurken istiyo
dikkatbebekvar kuzeyildizi. Emen bebekler için ilk bir ay emzik önerilmez. Anne memesini reddeder diye. Siz verin bişey olmaz yani.
kuzeyildizi Deletedmom_62 korkuyorum emziğe alışırsa bırakamaz diye 120 içmesine rağmen ağlıyor daha fazla beslemek istemiyorum yeni doğmuşken emziği nasıl kullanıcam sadece uyurken mi vereceğim zaten hep beslenip uyuyor nasıl yapacağım siz nasıl başladınız emziğe bilgi verir misiniz
Damla-43 Benim oğlum da 11 günlük sürekli emmek istiyor hep aranıyor gerçekten kafayı yemek üzereyim,asla uyumuyor hep emmek istiyor. Emzik verip vermemek konusunda çok kararsız kaldım. Ne gecem kaldı ne gündüzüm
kuzeyildizi Damla-43 çok uykusuz kaldıysanız verin mutlaka kendiniz de bu durumda yıpranırsınız bende verip vermemek konusunda kararsız kaldım bir kere denedim bugün 120 cl içtiği için emziği de tutuyor eğer zorluk çıkartırsa vereceğim..
Hilal126 Damla-43 doymadığı için değil yenidoğan zamanında emmek istiyorlar güvende hissediyorlar öyle benim de öyleydi yapışmıştı resmen
Damla-43 kuzeyildizi doktorlar verme diye tutturdular ama gerçekten dayanacak gücüm kalmadı,galiba vereceğim artık. Siz yenidoğan için hangi emziği kullandınız ?
Ococila kuzeyildizi o kadar küçük bebek için 120 çok fazla 2 saatte bi 30 veriyordum brn şuan kızım 6 aylık 120 içiyor 5 aydan beri yeni doğmuş bir bebekte tabiki emme refleksi olur onun hayatı tanıma şekli ağzı ve ağızdan da haz alırlar mutlu olurlar oğluma 3 günlükken kızıma doğduğu gün emzik verdim ikiside bağımlı olmadı oğlum 1 yaşındayken kendisi bıraktı kızım sadece uyurken tutuyor emzik bir zararı yok mutlu ediyor onları aç olduğu için aranmıyor şuan tek yapabildiği o o yüzden aranıyor
Deletedmom_62 kuzeyildizi benimki mama vermeme rağmen devamlı ağlıyordu ama doktor 2 saatte 30 ver demişti ben emzigi çıkardıkca ağzına verdim 1 günde alıştı. Marka da önemli bebekler genelde pahalı emzik sevmiyo 😁 ben wee babynin damakli emzigini almistim. Emzik doktor da oneriyor bogulma riskini azaltiyormus. Sürekli ağzına verirsen alışır ağlarken vericeksin ve uykuya gecerken
Bendeanaoldum kuzeyildizi bence ver emziği benim kızım 9 aylık pişmanım vermediğime. Hep beni emerek uyudu uykusundan uyandığında yine emerek sakinleşti. 2 buçuk aylıkken almıştım ama istemedi tutsaydı çok rahatlardım. Doymuyor diye de korkma bütün bebekler öyle aç olduğundan değil emme refleksi kuvvetli olduğundan öyle yapıyor. O doyduğunu bilemez ki sen ne kadar verirsen içer. Sadece vermen gereken kadarını ver yeter ağlarsa da emzik ver bi şey olmaz canım 🌸
livanurvealpinannesi61 kuzeyildizi bebeğin doymadığını nasıl anladınız ki. 9 günlük bebek doyduğunu anlamaz ki. 150 ml içse verecek misiniz yani. 60 90 ml yeterli.
kuzeyildizi livanurvealpinannesi61 sürekli aranıyor her yeri emiyor aç gibi o yüzden doymadı diye düşündüm ve ekstra içtiğini de kusmadı
kuzeyildizi Ococila emzik mi vereyim yani? Bi kızım var 1 yaşında hiç emzik emmedi almadı tutmadı parmak emdi hala parmak emiyor şimdiki yenidoğan bebeğime emzik nasıl vermeliyim hep ağzında mi duracak yani? Zaten beslenip uyuyor ya nasıl yapmalıyım
Dry_cn Damla-43 kuzum ona emzik ver doktorlar meme reddi yaşar diye öyle söylüyorlar o senin kokunu aradığı için de emme istiyor olabilir dış dünyaya alışmak için sürekli annelerini emmek istiyorlar philips avent emzik damagi için de uygun ondan al ver hiç bir zararı yok ben 3. Gün verdim. Ayrıca bu sütün için de sütun olmasa dahil emzir bol bol hoşaf iç ve bestlak damla muhakkak kullan
Blessed kuzeyildizi öncelikle kendinizi kahretmeyin. Mama zehir değil. Onun dışında 120 çok fazla tabi o anlamaz daha doyduğunu