Dilaratlas Merhaba anneler sizinde benim gibi sezaryen sonrası bel ağrısı,diz ağrısı,topuk ağrısı batma gibi,arada vajina da ağrı ve halsizlik oluyor mu Doğum yapalı 2 ay 27 gün oldu erken doğum oldu ve epidural🤷🏼♀️
hikmethanim_07 Dilaratlas Spinal oldum ben bacaklarım ağrıyor bazen de gaz sancılarım devam ediyor kaşınma olmustu ilk zamanlar iğnenin yan etkisi
Balliturta Dilaratlas bende öyleydim zayıflamaya başladıktan sonra baya rahatladım ağrılarım kalmadı diyebilirim
Dilaratlas Balliturta şuna 60 61 kg arasındayım çok kilom yok aslında göbeğim gitmedi tabi o ayrı bişy🤷🏼♀️ Belki biraz daha vermem gerekir😇
gulertknn1 Benim sadece sezaryen yerimde hissizlik var normal mi acaba çünkü doğumdan sonra hiç kontrole gerek duymadm
Ulkeerr Diz ağrısı çok oluyor 4 buçuk ay oldu doğum yapalı ama iki gündür dikiş yerim çok acıyor acısına uyanıyorum resmen
Dilaratlas Ulkeerr uzun süre yürüdüğünüz ve kalktığınızda da ağrıyorsa ben gibi gerçekten zor geçmicek herhalde 🤷🏼♀️
Balliturta Dilaratlas evet çok kilon yokmuş belki normalde daha az olman gerekiyor 🤷♀️ Birde bende diz ve bel ağrısından doktora gittim 2 aylıkken doğum yaptım neden hala geçmedi diye oda 6 ayını geçir geçmezse gel dedi ☺️ Şuan 6 aylık hiç ağrım yok
basakcmm Dilaratlas merhabalar ne durumdasınız acaba cook zaman geçmiş ama aynı sorunları yaşıyorum malesef. Merak ettim geçti mi ağrılarınız